💥 Morten (16) – VÃ¥r nye stjernereporter!

2019-sesongen er akkurat over, men vi planlegger for 2020! Vi er sÃ¥ heldige og har fÃ¥tt med oss Morten Westgaard i «Team Eurovision Norway»!

Morten er 16 år og studerer media og kommunikasjon. Hans store drøm er å være en av fremtidens programledere for Melodi Grand Prix! Med andre ord: Morten trives foran kamera.

Unge lovende Morten blir vÃ¥r «Stjernereporter», med ansvar for Ã¥ intervjue neste Ã¥rs artister i Melodi Grand Prix. Gjennom neste sesong vil du bli godt kjent med Morten, gjennom videoreportasjer pÃ¥ Facebook og YouTube.

Morten har vært en trofast følger av oss i Eurovision Norway gjennom den siste sesongen, og vi har lenge lagt merke til hans engasjement og interesse for konkurransen.

Vi er veldig glade for at «ungdommen»Â  nÃ¥ blir representert i teamet vÃ¥rt, og vi er mer enn sikker pÃ¥ at Morten blir en populær fyr pÃ¥ vÃ¥re kanaler under neste Ã¥rs sesong!

Vi lar Morten avslutte med noen ord om sin interesse for bÃ¥de MGP og Eurovision Song Contest…

fullsizeoutput_c64

 

– Jeg gleder meg veldig til Ã¥ være med pÃ¥ utviklingen og veksten av Eurovision Norway, og er veldig takknemlig for Ã¥ ha fÃ¥tt denne muligheten. Jeg er fan av Eurovision fordi jeg er utrolig glad i spenningen det gir, og det at lÃ¥tene/artistene er sÃ¥ ulike fra Ã¥r til Ã¥r gjør at konkurransen aldri blit kjedelig. Jeg hÃ¥per jeg fÃ¥r bidra med mye energi og positivitet inn i teamet, og jeg vil jobbe med videoer pÃ¥ en ny YouTube-kanal, – og være reporter under Melodi Grand Prix (og evt Eurovision)!

 

Hjertelig velkommen til oss i Eurovision Norway, Morten! Vi gleder oss.

 

cropped-img_2963
Følg oss på Facebook!

En kommentar om “💥 Morten (16) – VÃ¥r nye stjernereporter!

Legg til din

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

opp ↑